Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2022 11:11 - Сладка хубава госпожо
Автор: virtu Категория: Тя и той   
Прочетен: 1123 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Medieval Virelai Music & Song - XIII th & XIV th Century - E, Dame Jolie & Douce Dame Jolie

Old French Lyrics:

 

Douce dame jolie,

 

Pour dieu ne pensйs mie

 

Que nulle ait signorie

 

Seur moy fors vous seulement.

 

 

Qu"adиs sans tricherie

 

Chierie

 

Vous ay et humblement

 

Tous les jours de ma vie

 

Servie

 

Sans villain pensement.

 

Helas! et je mendie

 

D"esperance et d"aпe;

 

Dont ma joie est fenie,

 

Se pitй ne vous en prent.

 

Douce dame jolie,

 

Pour dieu ne pensйs mie

 

Que nulle ait signorie

 

Seur moy fors vous seulement.

 

Mais vo douce maistrie

 

Maistrie

 

Mon cuer si durement

 

Qu"elle le contralie

 

Et lie

 

En amour tellement

 

Qu"il n"a de riens envie

 

Fors d"estre en vo baillie;

 

Et se ne li ottrie

 

Vos cuers nul aligement.

 

Douce dame jolie,

 

Pour dieu ne pensйs mie

 

Que nulle ait signorie

 

Seur moy fors vous seulement.

 

Et quant ma maladie

 

Garie

 

Ne sera nullement

 

Sans vous, douce anemie,

 

Qui lie

 

Estes de mon tourment,

 

A jointes mains deprie

 

Vo cuer, puis qu"il m"oublie,

 

Que temprement m"ocie,

 

Car trop langui longuement.

 

Douce dame jolie,

 

Pour dieu ne pensйs mie

 

Que nulle ait signorie

 

Seur moy fors vous seulement.

Medeltidens Musik. Love song XIIIth-XIVth century Chanson d"amour du moyen вge.

 

https://www.youtube.com/watch?v=N2Pb_jpSyiE

 






Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Тя и той
Прочетен: 1942294
Постинги: 1141
Коментари: 1583
Гласове: 9346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930