Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2023 11:01 - Хоселито - Хубава Малагеня
Автор: virtu Категория: Тя и той   
Прочетен: 471 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 06.03.2023 11:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

JOSELITO Y ANTONIO AGUILAR MALAGUEСA SALEROSA

 

https://www.youtube.com/watch?v=_SHFAWOdvPw

 

Какви хубави очи имаш  
под тези две вежди  
под тези две вежди
 
Какви хубави очи имаш .
 
Те искат да ме погледнат
 
Но ако не ги оставиш
 
Но ако не ги оставиш  
Дори да премигнат .
 
Грациозна ,малагeеня  
Бих желал да целуна твоите устни
 
Бих желал да целуна твоите устни
 
Грациозна ,малагeеня  
И да ти кажа ,хубаво момиче .
 
Че си хубава и вълшебна ,
 
като белотата на розата.
 
Ако заради бедността ме презираш

 
давам ти право   давам ти право  
Ако заради бедността ме презираш.  
Аз не ти предлагам богатство
 
предлагам ти сърцето си ,  
предлагам ти сърцето си ,
 
в замяна на моята бедност.
 
Грациозна ,малагеня  
Бих желал да целуна твоите устни
 
Бих желал да целуна твоите устни
 
Грациозна ,малагeеня  
И да ти кажа ,хубаво момиче .
 
Че си хубава и вълшебна ,  
Че си хубава и вълшебна ,  
като белотата на розата.
 
И да ти кажа ,хубаво момиче .
MALAGUEСA SALEROSA
Que bonitos ojos tienes
Debajo de esas dos cejas

Debajo de esas dos cejas

Que bonitos ojos tienes
 
Ellos me quieren mirar

Pero si tu no los dejas
Pero si tu no los dejas
Ni siquiera parpadear  
Malagueсa salerosa

Besar tus labios quisiera
Besar tus labios quisiera

Malagueсa salerosa
Y decirte niсa hermosa
 
Que eres linda y hechicera,

Que eres linda y hechicera

Como el candor de una rosa
 
Si por pobre me desprecias

Yo te concedo razуn
Yo te concedo razуn
Si por pobre me desprecias
 
Yo no te ofrezco riquezas

Te ofrezco mi corazуn
Te ofrezco mi corazуn
A cambio de mi pobreza
 
Malagueсa salerosa

Besar tus labios quisiera

Besar tus labios quisiera
Malagueсa salerosa

Y decirte niсa hermosa  
Que eres linda y hechicera,

Que eres linda y hechicera

Como el candor de una rosa

Como el candor de una rosa






Гласувай:
1



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Тя и той
Прочетен: 1942622
Постинги: 1141
Коментари: 1583
Гласове: 9346
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930