Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2023 23:40 - Сънувай ме- Биаджо Антоначи
Автор: virtu Категория: Тя и той   
Прочетен: 300 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


Sognami - Biagio Antonacci 

Сънувай ме

Нека тази моя песен достигне до теб

Ще те отведе , където никой няма да я чуе

Ще я пея с тих глас , нашепвайки ти я

И ще пристигне преди ти да заспиш

И ако ме сънуваш

От небето ще падна

И ако поискаш

От там ще отговоря

И ако имаш тъга

От тук ще я изтрия

 

Сънувай ме, ако вали сняг

Сънувай ме , аз съм облак

Аз съм вятър и носталгия

Аз съм там ,където отиваш

 

И ако ме сънуваш

Това лице ще го имам отново

Никога повече , никога повече няма да плаче за мен

Усмихвай се и ще го имам

 

Сънувай ме, ако вали сняг

Сънувай ме , аз съм облак

Аз съм времето , което утешава

Аз съм там , където отиваш

 

Сънувай ме , любов изгубена

Сънувай ме, ако вали сняг

Аз съм вятър и носталгия

Аз съм там ,където отиваш

 

Сънувай ме , любов ,която ми липсва

Моята къща е с теб

Аз съм сянката , която ще хвърлиш

Сънувай ме оттам.

Моето сърце е там
Преводът е мой.
 

Che questa mia canzone... arrivi a te

Ti porterа dove niente e nessuno l"ascolterа

La canterт con poca voce... sussurrandotela

E arriverа prima che tu... ti addormenterai

 

E se…… mi sognerai

Dal cielo cadro

E se …..domanderai….

Da qui risponderт

E se…… tristezza e vuoto avrai

Da qui ………. cancellerт

 

Sognami se nevica

Sognami sono nuvola

Sono vento e nostalgia

Sono dove vai…..

 

E se mi sognerai

Quel viso riavrт…

mai piщ..mai piщ quel piangere per me

sorridi e riavrт……..

 

Sognami se nevica

Sognami sono nuvola

Sono il tempo che consola

Sono dove vai…

 

Rиves de moi amour perdu

Rиves moi, s’il neigera

Je suis vent et nostalgie

Je suis oщ tu vas

 

Sognami mancato amore

La mia casa и insieme a te

Sono l’ombra che farai

Sognami da li...

 

Il mio cuore и li…

 

 

BIAGIO ANTONACCI - Sognami live

https://www.youtube.com/watch?v=zVUpEgUENNk

Biagio Antonacci......SOGNAMI...

https://www.youtube.com/watch?v=pMeJEQ6uUuA

 








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Тя и той
Прочетен: 1925967
Постинги: 1141
Коментари: 1583
Гласове: 9311
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031