Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.12.2022 11:11 - Как Тоскана промени хода на Човешката история
Автор: virtu Категория: Тя и той   
Прочетен: 226 Коментари: 0 Гласове:
3




How Tuscany Changed the Course of Human History: The Little Known Story

Ако някога сте шофирали през провинцията на Тоскана или сте гледали холивудски филм, чието действие се развива тук, ще знаете, че една от най-известните икони на Италия са нейните стари хълмисти градове. Но това, което може би не знаете, е колко древни и колко стотици има - това е неразказаната история за това как малките градове на хълмове в Тоскана промениха света завинаги. Присъединете се към мен, докато изследваме епохите на етруската, римската и ренесансовата история, които определят западната цивилизация, както я познаваме сега, и вижте една от най-интересните части от италианската история и култура. Направих всички анимации и карти в това видео, заедно със заснемането и монтажа, така че това видео е крайъгълен камък за мен по отношение на повишаването на моето качество. Ще съм много благодарен, ако харесате, абонирате се и коментирате - може би дори да ме уведомите за други теми, които бихте искали да покрия - за да ме насърчите да продължа! Много любов от Флоренция, Италия.

https://www.youtube.com/watch?v=T8f1qzvSCPI

 






Гласувай:
3



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Тя и той
Прочетен: 1941753
Постинги: 1141
Коментари: 1583
Гласове: 9344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930