Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2022 01:03 - Джоан Беас - Guantanamera
Автор: virtu Категория: Тя и той   
Прочетен: 507 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Guantanamera - Момичето от Гуантанамо
Хосе Марти

Аз съм искрен човек

Където растат палмите

Аз съм искрен човек

Където растат палмите

И преди да умра

Да изпея стиховете на душата си 

Guantanamera, guajira Guantanamera

Guantanamera, guajira Guantanamera 

Моят стих е светло зелен

И огнено червен

Моят стих е светло зелен

И огнено червен

Моят стих е ранен елен

Който търси защита в планината  

Guantanamera, guajira Guantanamera

Guantanamera, guajira Guantanamera 

С бедните на земята

Искам да споделя съдбата

С бедните на земята

Искам да споделя съдбата

Потокът от планината

Ме радва повече от морето 

Преводът е мой 

Josе Marti

Yo soy un hombre sincero

De donde crece la palma

Yo soy un hombre sincero

De donde crece la palma

Y antes de morir me quiero

Echar mis versos del alma 

Guantanamera, guajira Guantanamera

Guantanamera, guajira Guantanamera 

Mi verso es de un verde claro

Y de un carm’n encendido

Mi verso es de un verde claro

Y de un carm’n encendido

Mi verso es un ciervo herido

Que busca en el monte amparo 

Guantanamera, guajira Guantanamera

Guantanamera, guajira Guantanamera 

Con los pobres de la tierra

Quiero yo mi suerte echar

Con los pobres de la tierra

Quiero yo mi suerte echar

El arroyo de la sierra

Me complace mбs que el mar

Los Sabandeсos - Guantanamera

https://www.youtube.com/watch?v=b-PuiDfLcO8 








Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Тя и той
Прочетен: 1934200
Постинги: 1141
Коментари: 1583
Гласове: 9337
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930