Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2023 23:18 - ПРОСТИ МИ, МАМО!
Автор: sladkotojelanienap Категория: Музика   
Прочетен: 1687 Коментари: 1 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image



https://www.youtube.com/watch?v=6i4Rw2nttiU


ПРОСТИ МИ , МАМО


https://www.youtube.com/watch?v=tKfsbGJ1uIw

Песента на мама-"Дъжд"






Гласувай:
3



1. sladkotojelanienap - но как може така ,самите те нарушават правилата си в сайта си
13.04.2023 06:19
1. sekirata - ако се случи нещо с мен ,знаете кой-кои ще потърсят най-напред
12.04 23:08
явно преча

на некадърните
и злобарите

майната им нищо не губя
и за съд съм готова

не с пари

жалко и за сайтовете и уж приятелите ми


ПЕСНИЧКА ЗА ШАЛВАРА

Росица Копукова
Публикация от Росица Копукова в САТИРА · Вторник в 22:26



Свали си баба шалвара

с мерак любов да подкара,

споходи я Самотата,

гостува й от вратата:



- Нали ми знаеш, Секиро,

Секири сами умират,

до тях мъж не вирее,

а лудо дете беснее.



Сега ти идвам на гости

по християнските пости.

Легни си ти под юргана,

като жена нежелана!



Не чакай никой при тебе,

защото си непотребна.

Пищиш излишно самичка

като ненужна осичка,



като въшливата гнида

и срутена пирамида,

както и да те нарека

с мене си - Самота!



11 април 2023г., София

Росица КОПУКОВА

ето това вися цял ден в сайта а аз бях блокирана не можеш дори да подам сигнал,всичко за мен е целенасочено

имам отговор ,но сега и него ще изтриете

Грешки,грешки от таквиз като копуча пешки: пък няма и музика има само помпа, яка помпа да си помпи постовете



Копукова,слаба работа -нямаш рима ,смисъл, нахвърляно напосоки явно друг ги пише.....ЗАТОВА СИ ГИ КАЧИЛА ТЕЗИ СИ ЛЪЖИ В КОМЕНТАРИТЕ СИ

БЛАГОДАРЯ ,ЧЕ СЪМ ТИ ИНТЕРЕСНА ,

ТА ЧАК ДО ПЛЕВЕН СЕ ДОТЪТРИ!

което е лъжа-много лъжите вие от Герб начело с Боко



ето ти отговора

Свали си копуча шалвара

с мерак мисана да вкара,

във своята -Самотата,

и му отвори "вратата".

- Нали ми знаеш, Младене

мисирката е до време,

няма какво да кълве

освен твойто к........ве!

Тя трябва да разбере,

че ние с теб сме тендем,

тя трябва и да умре,

не ти трябва харем!

Сега ходя по гости,

но лъжа, който се хваща,

оназ секира да пости,

защо окото ми хваща?

Легни си ти под юргана

чакай ме ,нека да хвана

влака знайш закъде,

надежда си моя ,момче!

С онази аз ще се справя,

не се страхува и зная,

бруталност ще я срази,

моята злоба,нали

това искаш и ти!

Мразя, ненавиждам я ,братко,

колко би ми било сладко

в Сторгозката гробница да я погреба

затуй пуснах стиха!

Лъжи ,измислям си, зная,

че ще и видя на таз края,

но раните болят ,братко,

не зарастват и сладко

вино ще пия ,когато нея затрия!

Tова е ,копуч, песен има и музика , но не тук при твоите хора яли лук!

защо снощи късно замени в този сайт вулгарния си стих за мен който стоя неизтрит цял ден,замени го с друг възхваляващ местността Сторгозия...ПЪЛНА ДОЛНОТИЯ ОТВРАТЕНА СЪМ ОТ МАШИНАЦИИТЕ
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sladkotojelanienap
Категория: Други
Прочетен: 335857
Постинги: 137
Коментари: 136
Гласове: 3117
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031