Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
24.03.2023 17:27 - ПОЗДРАВИ ОТ СЛЪНЧЕВА ИТАЛИЯ...
Автор: mileidi46 Категория: Хоби   
Прочетен: 4110 Коментари: 11 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПРИЗЕМИХ СЕ ВЧЕРА..с доста емоции на летището в Брюксел!!!
(както винаги) :))))

Получих две предложения за брак...:))))
Не се шегувам..:)

Та вече съм си в къщи и продължавам да си живея ,като веселата вдовица:))))
Само че в къщи е паднала бомба!!!
Сменяват по,, европейски фондове" всички прозорци ,врати,асансьори...и кво се сетите още!!!!
Безплатно..:))

Тази кооперция я боядисваха миналата година отвън...сега свалиха цялата мазилка,да сложат изолация и пак едни напред трошат ,други след тях слагат изолацията,трети слагат нова мазилка,четвърта група сменяват домофони ,мерят прозорци...Абе лудница е!!!

Едно им признавам!!
Работят като луди!!!
И работят чисто!!!
Няма никакъв боклук около блока!!!
Друга група работят - товарят в камиони метат и вечер вс е едно не се работило !!!

Избягах в Люксембург,защото ме подлудяваше шума ,когато сваляха мазилката с ония,,канго-та "(май така се казват)...Главата ми се пръскаше от гърмене!!!!

И сега май пак ще избягам,докато не свалят скелето .че прозорците ми са затъмнени щорите не се дигат и трябва да стоя на тъмно...Откачам!!!!

Не ми се ходи в България...
Ще си помисля,но до десетина дена пак ще летя нанякъде!!!

Няма какво друго да правя:))

Не се притеснявайте за мен..
Добре съм и се забавлявам:)))

Подарявам ви тези две видеа,да се забавлявате и вие:))))



https://www.facebook.com/Jeni.D.Paolo/videos/1165702184277396

https://www.facebook.com/100080455175189/videos/595572418588000
=========================================================
докато полетът ми закъсняваше...
си ,,поврачувах"малко с телефона...:)))

image

image


image

image


ПОЗНАХА МИ ВСИЧКО ДО ТУК:)))
ДО СЛЕДВАЩИЯТ ПОЛЕТ...ПАК:)))




Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Струваш ми се зашеметена от пред...
24.03.2023 19:26
Струваш ми се зашеметена от предложенията. Поздрави от Италия, пък се приземих в Брюксел. Да не се е преместил.
И т.н.
:)))
цитирай
2. mileidi46 - :))))
24.03.2023 20:24
nedovolen написа:
Струваш ми се зашеметена от предложенията. Поздрави от Италия, пък се приземих в Брюксел. Да не се е преместил.
И т.н.
:)))


Имаш право:)))

Във Франция си купихме къща на самата граница с Люксембург....2-3 минути от нас и влизаш в Люксембург....но полета ми беше за Италия от Брюксел, а не от Л...защото дъщеря ми ме вози до Шарлероа...всеки път .Преди пътувах от Франкфурт-Германия-
но сега след пандемията няма полети от там!!!!!Иначе от Люксембург..има до Милано,но после трябва да пътувам с влак до Болоня....От Брюксел си е същото ...обаче слизам директно в Болоня без да сменям нищо..
Разбра ли сега:)))

А иначе предпочитам да си оставам ....завинаги ,,Веселата Вдовица'':)))))
Така ми е весело и готино!!:)

цитирай
3. kvg55 - mileidi46,
24.03.2023 21:41
И България е не по–малко слънчева.
цитирай
4. elenkokoschkov - И в Крива бара е така, къпят се в реката до насиране! :))))!
24.03.2023 21:54
mileidi46 написа:
nedovolen написа:
Струваш ми се зашеметена от предложенията. Поздрави от Италия, пък се приземих в Брюксел. Да не се е преместил.
И т.н.
:)))


Имаш право:)))

Във Франция си купихме къща на самата граница с Люксембург....2-3 минути от нас и влизаш в Люксембург....но полета ми беше за Италия от Брюксел, а не от Л...защото дъщеря ми ме вози до Шарлероа...всеки път .Преди пътувах от Франкфурт-Германия-
но сега след пандемията няма полети от там!!!!!Иначе от Люксембург..има до Милано,но после трябва да пътувам с влак до Болоня....От Брюксел си е същото ...обаче слизам директно в Болоня без да сменям нищо..
Разбра ли сега:)))

А иначе предпочитам да си оставам ....завинаги ,,Веселата Вдовица'':)))))
Така ми е весело и готино!!:)


цитирай
5. bojinkata - Ако все пак се вземеш с някого, като ...
24.03.2023 22:05
Ако все пак се вземеш с някого, като се разделяте пак вдовица ли ще си останеш? "Вдовица те взех, вдовица те оставям"!DDDD
цитирай
6. zax - Честито, . . . поздрав от по-далеко. ...
24.03.2023 22:45
Честито, ... поздрав от по-далеко. ;)))
цитирай
7. mileidi46 - Знам ,че и там е слънчево...
25.03.2023 00:07
kvg55 написа:
И България е не по–малко слънчева.


Информирана съм и ме кандардисват всеки ден да отида...и при всяко ходене след третият ден ме хващат лудите ...не мога да остана там...почти не познавам никого вече ...няма с кой да пия едно кафе...всичките ми приятелки измряха...Но ще мисля,винаги решавам в последният момент и за нула време се телепортирам:))))
цитирай
8. mileidi46 - И там напоследък е станало ,,село весело" КУПОН ГОЛЕМ:)))))
25.03.2023 00:09
elenkokoschkov написа:
mileidi46 написа:
nedovolen написа:
Струваш ми се зашеметена от предложенията. Поздрави от Италия, пък се приземих в Брюксел. Да не се е преместил.
И т.н.
:)))


Имаш право:)))

Във Франция си купихме къща на самата граница с Люксембург....2-3 минути от нас и влизаш в Люксембург....но полета ми беше за Италия от Брюксел, а не от Л...защото дъщеря ми ме вози до Шарлероа...всеки път .Преди пътувах от Франкфурт-Германия-
но сега след пандемията няма полети от там!!!!!Иначе от Люксембург..има до Милано,но после трябва да пътувам с влак до Болоня....От Брюксел си е същото ...обаче слизам директно в Болоня без да сменям нищо..
Разбра ли сега:)))

А иначе предпочитам да си оставам ....завинаги ,,Веселата Вдовица'':)))))
Така ми е весело и готино!!:)



цитирай
9. mileidi46 - А не...никакви такива ,,вземания"...
25.03.2023 00:17
bojinkata написа:
Ако все пак се вземеш с някого, като се разделяте пак вдовица ли ще си останеш? "Вдовица те взех, вдовица те оставям"!DDDD


Имам си принципи и съм решила да ги оставя да си живеят животеца:)))
Трима са достатъчно!!!
Иначе трябва да вися все по гробищата :)))))
Така - всички доволни и щастливи:)
цитирай
10. mileidi46 - :)))
25.03.2023 00:20
zax написа:
Честито, ... поздрав от по-далеко. ;)))


От дека...по- далеко???:))))

Да не си тръгнал по Украйната????Да правиш ,,зелени "пачки????

шегувам се...
Поздрави и за теб....
цитирай
11. mileidi46 - https://www.facebook.com/marco.natali.142/videos/737461869731982
28.03.2023 17:09
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mileidi46
Категория: Хоби
Прочетен: 8318351
Постинги: 2045
Коментари: 15596
Гласове: 32617
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031