Постинг
29.08.2011 17:32 -
В подкрепа на Спароток
Автор: virtu
Категория: Хоби
Прочетен: 27322 Коментари: 62 Гласове:
Последна промяна: 31.08.2011 16:39
Прочетен: 27322 Коментари: 62 Гласове:
44
Последна промяна: 31.08.2011 16:39
Славянските топоними в Стара Гърция и техният тракийски характер
Според официалната историография през VI-ти век славяните започват да преминават река Дунав, малко по-късно походите им стигат до Бяло Море, а след време славянски племена стигат до Епир, Тесалия, Пелопонес и създават хиляди селища там.В началото на XX-ти век Макс Фасмер прави списък на славянските топоними в Гърция и анализира имената им...
http://sparotok.blog.bg/politika/2010/10/31/slavianskite-toponimi-v-stara-gyrciia-i-tehniiat-trakiiski-h.627736
Моля всички блогери , които четат Спароток , да публикуват в блоговете си част от негови постинги ! Благодаря!
НЯКОЙ СПОМНЯ ЛИ СИ ЗА ТОВА?
Защо изчезнаха "тракийските" т...
НАЙ- СТАРИЯТ КАЛЕНДАР В СВЕТА Е БЪЛГАРСК...
Защо изчезнаха "тракийските" т...
НАЙ- СТАРИЯТ КАЛЕНДАР В СВЕТА Е БЪЛГАРСК...
Спечели пари от блога си с Google AdSens...
Най-пазената историческа тайна..Но Бог в...
Спомен от Трънския край и едно непознато...
Най-пазената историческа тайна..Но Бог в...
Спомен от Трънския край и едно непознато...
Подкрепям!
цитирай
2.
mitkaloto -
Подкрепям!
Подкрепям. Не знам ...
29.08.2011 18:15
29.08.2011 18:15
sladyr4eto87 написа:
Подкрепям!
Подкрепям.Не знам дали е необходимо одобрението на Спараток..
3.
virtu -
Ще залеем целият интернет с негови постинги ! Аз взимам само част и давам линк ! Нещо като реклама !
29.08.2011 18:25
29.08.2011 18:25
mitkaloto написа:
Подкрепям.Не знам дали е необходимо одобрението на Спараток..
sladyr4eto87 написа:
Подкрепям!
Подкрепям.Не знам дали е необходимо одобрението на Спараток..
Подкрепям го и аз, а на теб, Вирту, поздрави!:)
цитирайvostroto написа:
Подкрепям го и аз, а на теб, Вирту, поздрави!:)
6.
анонимен -
Напълно подкрепям неговите изяви..
29.08.2011 20:02
29.08.2011 20:02
Само незнам, защо трябва публично да изразяваме пооделно одобрение.
Той е доста четен автор.Има почитатели..С всяка статия доказва сериозно
присъствие на сцената на блог.бг.Според мен няма нужда от реклама ..
Но ако все пак трябва сериозна покрепа, имате я в мое лице:)
поздрави и усмивки!
Наталия Георгиева
цитирайТой е доста четен автор.Има почитатели..С всяка статия доказва сериозно
присъствие на сцената на блог.бг.Според мен няма нужда от реклама ..
Но ако все пак трябва сериозна покрепа, имате я в мое лице:)
поздрави и усмивки!
Наталия Георгиева
7.
virtu -
Благодаря за подкрепата ! Някакви самозванци се опитват да го провокират ! Аз пък искам да заявя , че чета много история и Спароток пише много истини !
29.08.2011 20:12
29.08.2011 20:12
анонимен написа:
Само незнам, защо трябва публично да изразяваме пооделно одобрение.
Той е доста четен автор.Има почитатели..С всяка статия доказва сериозно
присъствие на сцената на блог.бг.Според мен няма нужда от реклама ..
Но ако все пак трябва сериозна покрепа, имате я в мое лице:)
поздрави и усмивки!
Наталия Георгиева
Той е доста четен автор.Има почитатели..С всяка статия доказва сериозно
присъствие на сцената на блог.бг.Според мен няма нужда от реклама ..
Но ако все пак трябва сериозна покрепа, имате я в мое лице:)
поздрави и усмивки!
Наталия Георгиева
Благодаря , Наталия !
И досега са го провокирали постоянно, но той устоява, като тракийски войн...
цитирайПрочетох постинга в неговия блог и ми хареса. Незнам доколко е истинен, но мисля, че все пак е достоверен. Дори тази тема - за славянските топоними в Гърция може и трябва да се развие. Разбира се, може да се направи и тема за елинските топоними в България. Изследването на взаимните влияния е ползвотворно за знанието на историята!
цитирайmt46 написа:
И досега са го провокирали постоянно, но той устоява, като тракийски войн...
Мен ме занимава въпросът как културата на Средиземноморието преминава в Европейската цивилизация .
Личното ми мнение е ,че много племена и народи са взели участие в този прогрес .
Т.е. получила се е сплав .
цитирайЛичното ми мнение е ,че много племена и народи са взели участие в този прогрес .
Т.е. получила се е сплав .
съпричастна съм на сто процента! отдавна ми е в блогрола!
цитирай
13.
get -
- Простете, че се намесвам в диалога ви ... и още веднъж, че ще предизвикам ... емоции, от вида ":((" ... !
30.08.2011 11:24
30.08.2011 11:24
... при germantiger, който поради получено при образованието или др. причини отказва да приеме следната вероятност(реалност) !
- И поради това написано от virtu !?!
- Тезата ми е пределно кратка - най-старото население, от посоченият ареал, който уточнявам е причерноморие и минимум източно средиземноморие е с еднакъв етносен състав и език !!
- На същото ... знам, че ще прозвуча предизвикателно но - Ние българите се явяваме най-близките наследници !
- Знам какво предизвиква едно такова изказване в съзнанието на прочелите го, но за мен това е истината !! ... По силата на което, всякакви теории за тюркски или угрофински произход на българите отпадат, като несъстоятелни !!!
- Примери от славянска топонимика в Гърция ! - проток "превеза", "камари", "зилен", "ида" ... и още десетки други !!
- Подобно е и с доста от теонимите (?) при "гръцката" митология !
- Имена на техни герои ! - За тях, същите нямат смислени преводи-обяснения, но при задълбочен анализ се установява, че те съществуват в малко или много променена форма в българския(съвременен) език !!
- На скептиците, ще река - Ако искате примери за верността на твърдението ... мога да се обоснова с десетки такива и то ... много по-ранни от така наречените "тъмни векове" в гръцката история !!
- Например с топонима "Зилена" родното място на Хермес - докумнетирано от един съвестен "германски" учен изследовател !! - Същото в момента тендециозно е подменено и звучи, като Килена ~ Силена на съвременен гръцки - Защо ?
от Гет ктист
цитирайgermantiger написа:
Прочетох постинга в неговия блог и ми хареса. Незнам доколко е истинен, но мисля, че все пак е достоверен. ...
- И поради това написано от virtu !?!
virtu написа:
Мен ме занимава въпросът как културата на Средиземноморието преминава в Европейската цивилизация .
Личното ми мнение е ,че много племена и народи са взели участие в този прогрес . ...
Личното ми мнение е ,че много племена и народи са взели участие в този прогрес . ...
- Тезата ми е пределно кратка - най-старото население, от посоченият ареал, който уточнявам е причерноморие и минимум източно средиземноморие е с еднакъв етносен състав и език !!
- На същото ... знам, че ще прозвуча предизвикателно но - Ние българите се явяваме най-близките наследници !
- Знам какво предизвиква едно такова изказване в съзнанието на прочелите го, но за мен това е истината !! ... По силата на което, всякакви теории за тюркски или угрофински произход на българите отпадат, като несъстоятелни !!!
- Примери от славянска топонимика в Гърция ! - проток "превеза", "камари", "зилен", "ида" ... и още десетки други !!
- Подобно е и с доста от теонимите (?) при "гръцката" митология !
- Имена на техни герои ! - За тях, същите нямат смислени преводи-обяснения, но при задълбочен анализ се установява, че те съществуват в малко или много променена форма в българския(съвременен) език !!
- На скептиците, ще река - Ако искате примери за верността на твърдението ... мога да се обоснова с десетки такива и то ... много по-ранни от така наречените "тъмни векове" в гръцката история !!
- Например с топонима "Зилена" родното място на Хермес - докумнетирано от един съвестен "германски" учен изследовател !! - Същото в момента тендециозно е подменено и звучи, като Килена ~ Силена на съвременен гръцки - Защо ?
от Гет ктист
kosara2008 написа:
съпричастна съм на сто процента! отдавна ми е в блогрола!
Като се има в предвид , че Ноевият ковчег се е спрял на Планината Арарат ,откъдето произлизат арменците , българите и т.н.
склонна съм да приема , че Черноморието е люлка на цивилизацията . Аз бих я поразширила с Междуречието , Северна Индия , Египет , Америка , Азия.
Дали различни центрове на цивилизация са разцъфтяли или един народ я пренася през моретата , това подлежи на уточнение.
Все пак аз мисля , че поне 3-4 народа са взели участие , защото артефактите са много различни !
С уважение !
цитирайсклонна съм да приема , че Черноморието е люлка на цивилизацията . Аз бих я поразширила с Междуречието , Северна Индия , Египет , Америка , Азия.
Дали различни центрове на цивилизация са разцъфтяли или един народ я пренася през моретата , това подлежи на уточнение.
Все пак аз мисля , че поне 3-4 народа са взели участие , защото артефактите са много различни !
С уважение !
virtu написа:
Като се има в предвид , че Ноевият ковчег се е спрял на Планината Арарат ,откъдето произлизат арменците , българите и т.н.
склонна съм да приема , че Черноморието е люлка на цивилизацията . Аз бих я поразширила с Междуречието , Северна Индия , Египет , Америка , Азия.
Дали различни центрове на цивилизация са разцъфтяли или един народ я пренася през моретата , това подлежи на уточнение.
Все пак аз мисля , че поне 3-4 народа са взели участие , защото артефактите са много различни !
С уважение !
склонна съм да приема , че Черноморието е люлка на цивилизацията . Аз бих я поразширила с Междуречието , Северна Индия , Египет , Америка , Азия.
Дали различни центрове на цивилизация са разцъфтяли или един народ я пренася през моретата , това подлежи на уточнение.
Все пак аз мисля , че поне 3-4 народа са взели участие , защото артефактите са много различни !
С уважение !
- Казвам просто, че културата на Европа започва пътя си от тук !! ... причерноморие и източно средиземноморие !
- За народ 2 000 години преди Христа е трудно да се говори ?! - По-скоро обратното, след създаването на цивилизацията и миграцията на населението се създават съответните езици(произлизащи/имащи един пра-език/корен).
- Като говоря за праезик - в началото си той е елементарен (!) развива се в последствие с усложняване на бит (стопанският и културен живот) на населението ... от просто -> към сложно :) !
- Така че, "народите"(?) на първо време са два ! ... "индо"-"европеец" :)) ?!
от Гет ктист
17.
анонимен -
:)))))
30.08.2011 13:01
30.08.2011 13:01
Плювачите от блога ще се объркат по кого по-напред да плюят вече. :))
Не мога да ви гласувам, но ви подкрепям с коментар.
цитирайНе мога да ви гласувам, но ви подкрепям с коментар.
анонимен написа:
Плювачите от блога ще се объркат по кого по-напред да плюят вече. :))
Не мога да ви гласувам, но ви подкрепям с коментар.
Не мога да ви гласувам, но ви подкрепям с коментар.
До сега намирам цивилизации на 2000 години преди Христа .
Аз продължавам да търся ! :))
Знаеш , че не се изказвам неподготвена !
Зад всяка моя дума , стои по една книга .
Ако нещо не е вярно , да му мисли авторът .
Аз не съм била по това време там ! Ха ха !
цитирайАз продължавам да търся ! :))
Знаеш , че не се изказвам неподготвена !
Зад всяка моя дума , стои по една книга .
Ако нещо не е вярно , да му мисли авторът .
Аз не съм била по това време там ! Ха ха !
20.
анонимен -
"Последните мохикани" ...
30.08.2011 13:48
30.08.2011 13:48
"Последните мохикани" - тези, които нямате за цел да доразпродадете историята на България, за да живеете от грошовете на продажноста си. Пожелавам ви успех!
цитирайGet, кой е този съвестен "германски' учен, ако желаеш спомени го, защото често попадам в бгпостинги в които се плюе чужденеца, но пък често и инфото което се ползва е от чужди изследователи. В смисъл неблагодарна е една част от българите, друга пък е коректна, то навсякъде и с всеки народ е така, но прости ми че на Балканите обикновено срещам неблагодарници - това ще да е от живота днес, едва ли от възпитанието - те тук преобладават.
цитирай
22.
virtu -
Тук ще умрем ! Но дотогава ще сме трън в петата на продажниците . таралеж в гащите ! ха ха !
30.08.2011 14:06
30.08.2011 14:06
анонимен написа:
"Последните мохикани" - тези, които нямате за цел да доразпродадете историята на България, за да живеете от грошовете на продажноста си. Пожелавам ви успех!
germantiger написа:
Get, кой е този съвестен "германски' учен, ако желаеш спомени го, защото често попадам в бгпостинги в които се плюе чужденеца, но пък често и инфото което се ползва е от чужди изследователи. В смисъл неблагодарна е една част от българите, друга пък е коректна, то навсякъде и с всеки народ е така, но прости ми че на Балканите обикновено срещам неблагодарници - това ще да е от живота днес, едва ли от възпитанието - те тук преобладават.
Zyllenios (Greek) Byname of Hermes from the mountain Zyllene, on which he was born and had a temple. ... от http://web.me.com/dykow/libpagan/index.html - там се намира книгата Либера на езичниците - по Wilhelm Vollmer, "Wеrterbuch der Mythologie" .
- Това ми е и едно от доказателствата за истинското звучение (нарицателно) по отношение на:
1. Бог Хермес "Zyllenios"(зиленият);
2. планината в която се е родил - mountain Zyllene(Зилене ?) !!
- В момента гръцките плагиати-подражатели наричат планината Килене а съседната и (к)Хелмос ... което англичаните поясняват, че било "индо"-европейско по произход !! :((((
- Схващаш ли че, не ти говоря празни приказки Германе (това обръщание използвам, като пример за симпатия - не присмех !!) - пояснявам, щот си много дръпнат :)))
от Гет ктист
virtu написа:
До сега намирам цивилизации на 2000 години преди Христа .
Аз продължавам да търся ! :))
Знаеш , че не се изказвам неподготвена !
Зад всяка моя дума , стои по една книга .
Ако нещо не е вярно , да му мисли авторът .
Аз не съм била по това време там ! Ха ха !
Аз продължавам да търся ! :))
Знаеш , че не се изказвам неподготвена !
Зад всяка моя дума , стои по една книга .
Ако нещо не е вярно , да му мисли авторът .
Аз не съм била по това време там ! Ха ха !
- Поради това - Хайде отпуснете ми :)) още хиляда години време(ви интервал) ?!!
- Надмеността е лош съветник - Казвам го от позицията на вмъзрастта си , като представител на "Неродилата се цивилизация" ... варненски халколитен некропол от минимум 4 500 г. преди Христа :)) !!
от Гет ктист
В блога има човек , който описва разкопките и чието мнение ще е много ценно.
И София е на 7000 хиляди години !
Едни чужденци не ми вярваха ! :))
Отидете викам в ПодуЯне ! От какво се е подуло толкова !
Защото техния Рим няма толкова древни находки.
Аз си харесвам Рим , но истината преди всичко !
цитирайИ София е на 7000 хиляди години !
Едни чужденци не ми вярваха ! :))
Отидете викам в ПодуЯне ! От какво се е подуло толкова !
Защото техния Рим няма толкова древни находки.
Аз си харесвам Рим , но истината преди всичко !
26.
анонимен -
Ще те погнат да знаеш вирту
30.08.2011 15:19
30.08.2011 15:19
Ще те погнат да знаеш вирту, всеки ги знае кои са хрътките на чуждопоклоничеството не е нужно да им казвам имената, смятай, че а са те надушили, а са надали грозен вой:)))
От мене поздрави и подрепа за смелото дело!
цитирайОт мене поздрави и подрепа за смелото дело!
27.
virtu -
Те ще се провалят от собствената си низост ! Природата не търпи извращения .
30.08.2011 15:22
30.08.2011 15:22
анонимен написа:
Ще те погнат да знаеш вирту, всеки ги знае кои са хрътките на чуждопоклоничеството не е нужно да им казвам имената, смятай, че а са те надушили, а са надали грозен вой:)))
От мене поздрави и подрепа за смелото дело!
От мене поздрави и подрепа за смелото дело!
28.
анонимен -
:))))
30.08.2011 15:24
30.08.2011 15:24
Супер си Вирту, цена нямаш направо, шапка ти свалям, че не те е страх да подкрепиш Спаро.Така нареждаш себе си в лагера на мислещите и добрите.Джонатан Суифт има едно изказване, което гласи "Ще познаем, че сред нас се е появил гений по това, че всички глупаци се обединяват против него"
Светлите хора са на страната на спароток, грозните души грачат против него.Стискам ви палци, не се давайте на плъховете.
цитирайСветлите хора са на страната на спароток, грозните души грачат против него.Стискам ви палци, не се давайте на плъховете.
virtu написа:
В блога има човек , който описва разкопките и чието мнение ще е много ценно.
И София е на 7000 хиляди години !
Едни чужденци не ми вярваха ! :))
Отидете викам в ПодуЯне ! От какво се е подуло толкова !
Защото техния Рим няма толкова древни находки.
Аз си харесвам Рим , но истината преди всичко !
И София е на 7000 хиляди години !
Едни чужденци не ми вярваха ! :))
Отидете викам в ПодуЯне ! От какво се е подуло толкова !
Защото техния Рим няма толкова древни находки.
Аз си харесвам Рим , но истината преди всичко !
- Нема страшно - А, са дошли хрътките ? - обади ми се веднага - такива(папагали) на мен, не ми минават !!
от Гет ктист
30.
анонимен -
Заглавието и призивът са безкрайно смешни.
30.08.2011 15:28
30.08.2011 15:28
Само доказват правотата на противниците на тоя автор.Аз, като абсолютно безпристрастен, нито за, нито против, намирам подобни подходи за смешни и напомнящи ОФ събрание.
Що не спретнете и подписка за издигането му за Нобелова награда?
цитирайЩо не спретнете и подписка за издигането му за Нобелова награда?
що не си седиш у твоя гьол !
цитирайТая статия най-сетне точно изяснява недоразумението със "славяните".
Ще подкрепя инициативата, но по свой начин.
Спароток далеч не е единствения изследовател, който доказва същото:
Че българите сме местен древен народ на Балканите и в Анатолия.
Има и много други уважавани изследователи, които го доказват.
Ще започна да пускам тук извадки, които съм събрал в този сайт:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/
цитирайЩе подкрепя инициативата, но по свой начин.
Спароток далеч не е единствения изследовател, който доказва същото:
Че българите сме местен древен народ на Балканите и в Анатолия.
Има и много други уважавани изследователи, които го доказват.
Ще започна да пускам тук извадки, които съм събрал в този сайт:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/
33.
анонимен -
30. poligor - Заглавието и призивът ...
30.08.2011 16:02
30.08.2011 16:02
30. poligor - Заглавието и призивът са безкрайно смешни.
15:28
Само доказват правотата на противниците на тоя автор.Аз, като абсолютно безпристрастен, нито за, нито против, намирам подобни подходи за смешни и напомнящи ОФ събрание.
Що не спретнете и подписка за издигането му за Нобелова награда?
За полигор всички, които не му облизват задника и не са от клонингите му са смешни. Да ходи да си гледа чата под постингите му.
цитирай15:28
Само доказват правотата на противниците на тоя автор.Аз, като абсолютно безпристрастен, нито за, нито против, намирам подобни подходи за смешни и напомнящи ОФ събрание.
Що не спретнете и подписка за издигането му за Нобелова награда?
За полигор всички, които не му облизват задника и не са от клонингите му са смешни. Да ходи да си гледа чата под постингите му.
34.
анонимен -
bravo virtu
30.08.2011 16:09
30.08.2011 16:09
davai smelo na pred.ne se pritesniavai,zad garba ti vinagi 6te ima6 za6titnici. getski i dzvera ne cepiat basma na nikoi.neka po skoro izleze istinata na iave.da jivee BALGARIA i ISTINSKITE BALGARI. pozdrav.
цитирайанонимен написа:
davai smelo na pred.ne se pritesniavai,zad garba ti vinagi 6te ima6 za6titnici. getski i dzvera ne cepiat basma na nikoi.neka po skoro izleze istinata na iave.da jivee BALGARIA i ISTINSKITE BALGARI. pozdrav.
36.
virtu -
Балканец , не случайно я избрах статията! Радвам се , че има и други принципни изследователи !
30.08.2011 16:14
30.08.2011 16:14
balkanec написа:
Тая статия най-сетне точно изяснява недоразумението със "славяните".
Ще подкрепя инициативата, но по свой начин.
Спароток далеч не е единствения изследовател, който доказва същото:
Че българите сме местен древен народ на Балканите и в Анатолия.
Има и много други уважавани изследователи, които го доказват.
Ще започна да пускам тук извадки, които съм събрал в този сайт:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/
Ще подкрепя инициативата, но по свой начин.
Спароток далеч не е единствения изследовател, който доказва същото:
Че българите сме местен древен народ на Балканите и в Анатолия.
Има и много други уважавани изследователи, които го доказват.
Ще започна да пускам тук извадки, които съм събрал в този сайт:
http://bgsviat.narod.ru/drevnobulgarskaistoria/
37.
анонимен -
virtu
30.08.2011 16:20
30.08.2011 16:20
поздравления за позицията!
Щом личните нападки срещу Спароток са най-яростни, за всички е ясно, че в тях има много корист,зломисъл и завист.И може би задкулисни интереси, които едва ли ще бъдет огласени...Това е единствения начин останалите блогъри да бъдат чути.Идеята да се пускат постинги е чудесна.Не може да не даде резултат, просто не спирайте, вербалната агресия няма да спре, затова е нужно винаги да й се дава отпор!
Още веднъж, браво за идеята и чудеесните коментари!:)
Видно е, че има много хора без блогове, които ви подкрепяме от сърце!
цитирайЩом личните нападки срещу Спароток са най-яростни, за всички е ясно, че в тях има много корист,зломисъл и завист.И може би задкулисни интереси, които едва ли ще бъдет огласени...Това е единствения начин останалите блогъри да бъдат чути.Идеята да се пускат постинги е чудесна.Не може да не даде резултат, просто не спирайте, вербалната агресия няма да спре, затова е нужно винаги да й се дава отпор!
Още веднъж, браво за идеята и чудеесните коментари!:)
Видно е, че има много хора без блогове, които ви подкрепяме от сърце!
38.
анонимен -
eto tova napisah pri sparotok
30.08.2011 16:24
30.08.2011 16:24
18. анонимен - ot edin skromen plovdiv4anin
26.08 17:56
porazen sam kak v tvoia blog funkcionira prirodnia zakon Pavele:ako istinata moje da se sravni s maikata na edno p4elno ili termitno saslovie,to togava se vijda ot kilometri kak sebepodobnite se sti4at natam kadeto se namira maikata"istinata".silata na privli4ane na sebepodobnite se otkroiava sas stra6na sila v bloga ti.ako ne sam prav-to togava neka niakoi me obori s fakti :-|....a na kriticite blogovete sa ili prazni,pokazva6ti nedoverieto na osaznatite,ili sa palni s podobni na samia bloger ot4aiano kriaka6ti jabki,jadni za vnimanie. badi jiv i zdrav Pavele,ti si 4esten i po4ten 4ovek i horata go vijdat i se stremiat kam teb bez da gi vika6. ot teb uhae na ISTINA i tova e razkovni4eto koeto privli4a sliapo osaznatite Balgari kam tvoia blog. daje ve4e se nabludava kak malko po malko i niakoi ot oponentite ti se use6tat na kade duha viatara i leka po leka se naso4vat ne kam teb "ot sram" a kam "napisanoto ot teb" za6toto ve4e vijdat BEZMISLIETO da se lutat v labirinta ot laji,izfabrikuvan ot kradcite na Istinska Istoria.
цитирай
цитирай26.08 17:56
porazen sam kak v tvoia blog funkcionira prirodnia zakon Pavele:ako istinata moje da se sravni s maikata na edno p4elno ili termitno saslovie,to togava se vijda ot kilometri kak sebepodobnite se sti4at natam kadeto se namira maikata"istinata".silata na privli4ane na sebepodobnite se otkroiava sas stra6na sila v bloga ti.ako ne sam prav-to togava neka niakoi me obori s fakti :-|....a na kriticite blogovete sa ili prazni,pokazva6ti nedoverieto na osaznatite,ili sa palni s podobni na samia bloger ot4aiano kriaka6ti jabki,jadni za vnimanie. badi jiv i zdrav Pavele,ti si 4esten i po4ten 4ovek i horata go vijdat i se stremiat kam teb bez da gi vika6. ot teb uhae na ISTINA i tova e razkovni4eto koeto privli4a sliapo osaznatite Balgari kam tvoia blog. daje ve4e se nabludava kak malko po malko i niakoi ot oponentite ti se use6tat na kade duha viatara i leka po leka se naso4vat ne kam teb "ot sram" a kam "napisanoto ot teb" za6toto ve4e vijdat BEZMISLIETO da se lutat v labirinta ot laji,izfabrikuvan ot kradcite na Istinska Istoria.
цитирай
39.
анонимен -
39. virtu - Долси, нима някой има ...
30.08.2011 16:27
30.08.2011 16:27
39. virtu - Долси , нима някой има подготовката на Павел?
16:10
Исках да отклоня огъня от неговия блог в моя! Защото аз съм без значение !
Него много го провокираха !
Той е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници. А напълно некомпетентните, които "се консултират с роднините си от БАН", ще се заяждат, защото за нищо друго не стават.
цитирай16:10
Исках да отклоня огъня от неговия блог в моя! Защото аз съм без значение !
Него много го провокираха !
Той е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници. А напълно некомпетентните, които "се консултират с роднините си от БАН", ще се заяждат, защото за нищо друго не стават.
40.
virtu -
Благодарна съм ! Много хора разбраха , че нападките не са по същество , а срещу идеята !
30.08.2011 16:29
30.08.2011 16:29
анонимен написа:
поздравления за позицията!
Щом личните нападки срещу Спароток са най-яростни, за всички е ясно, че в тях има много корист,зломисъл и завист.И може би задкулисни интереси, които едва ли ще бъдет огласени...Това е единствения начин останалите блогъри да бъдат чути.Идеята да се пускат постинги е чудесна.Не може да не даде резултат, просто не спирайте, вербалната агресия няма да спре, затова е нужно винаги да й се дава отпор!
Още веднъж, браво за идеята и чудеесните коментари!:)
Видно е, че има много хора без блогове, които ви подкрепяме от сърце!
Щом личните нападки срещу Спароток са най-яростни, за всички е ясно, че в тях има много корист,зломисъл и завист.И може би задкулисни интереси, които едва ли ще бъдет огласени...Това е единствения начин останалите блогъри да бъдат чути.Идеята да се пускат постинги е чудесна.Не може да не даде резултат, просто не спирайте, вербалната агресия няма да спре, затова е нужно винаги да й се дава отпор!
Още веднъж, браво за идеята и чудеесните коментари!:)
Видно е, че има много хора без блогове, които ви подкрепяме от сърце!
41.
virtu -
Ще предам думите ти на Павел ! Той за това го прави , за нас , за вас !
30.08.2011 16:34
30.08.2011 16:34
анонимен написа:
18. анонимен - ot edin skromen plovdiv4anin
26.08 17:56
porazen sam kak v tvoia blog funkcionira prirodnia zakon Pavele:ako istinata moje da se sravni s maikata na edno p4elno ili termitno saslovie,to togava se vijda ot kilometri kak sebepodobnite se sti4at natam kadeto se namira maikata"istinata".silata na privli4ane na sebepodobnite se otkroiava sas stra6na sila v bloga ti.ako ne sam prav-to togava neka niakoi me obori s fakti :-|....a na kriticite blogovete sa ili prazni,pokazva6ti nedoverieto na osaznatite,ili sa palni s podobni na samia bloger ot4aiano kriaka6ti jabki,jadni za vnimanie. badi jiv i zdrav Pavele,ti si 4esten i po4ten 4ovek i horata go vijdat i se stremiat kam teb bez da gi vika6. ot teb uhae na ISTINA i tova e razkovni4eto koeto privli4a sliapo osaznatite Balgari kam tvoia blog. daje ve4e se nabludava kak malko po malko i niakoi ot oponentite ti se use6tat na kade duha viatara i leka po leka se naso4vat ne kam teb "ot sram" a kam "napisanoto ot teb" za6toto ve4e vijdat BEZMISLIETO da se lutat v labirinta ot laji,izfabrikuvan ot kradcite na Istinska Istoria.
цитирай
26.08 17:56
porazen sam kak v tvoia blog funkcionira prirodnia zakon Pavele:ako istinata moje da se sravni s maikata na edno p4elno ili termitno saslovie,to togava se vijda ot kilometri kak sebepodobnite se sti4at natam kadeto se namira maikata"istinata".silata na privli4ane na sebepodobnite se otkroiava sas stra6na sila v bloga ti.ako ne sam prav-to togava neka niakoi me obori s fakti :-|....a na kriticite blogovete sa ili prazni,pokazva6ti nedoverieto na osaznatite,ili sa palni s podobni na samia bloger ot4aiano kriaka6ti jabki,jadni za vnimanie. badi jiv i zdrav Pavele,ti si 4esten i po4ten 4ovek i horata go vijdat i se stremiat kam teb bez da gi vika6. ot teb uhae na ISTINA i tova e razkovni4eto koeto privli4a sliapo osaznatite Balgari kam tvoia blog. daje ve4e se nabludava kak malko po malko i niakoi ot oponentite ti se use6tat na kade duha viatara i leka po leka se naso4vat ne kam teb "ot sram" a kam "napisanoto ot teb" za6toto ve4e vijdat BEZMISLIETO da se lutat v labirinta ot laji,izfabrikuvan ot kradcite na Istinska Istoria.
цитирай
44. анонимен
Той е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници.
...
Озверели потребители има немалко сред поддръжниците на спароток, но вероятно анонимния не ги е забелязъл?!
В случая уточнението ми е ирелевантно към постинга на virtu, но нека бъдем точни - диваци при Спароток също се намират и не един!
цитирайТой е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници.
...
Озверели потребители има немалко сред поддръжниците на спароток, но вероятно анонимния не ги е забелязъл?!
В случая уточнението ми е ирелевантно към постинга на virtu, но нека бъдем точни - диваци при Спароток също се намират и не един!
germantiger написа:
44. анонимен
Той е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници.
...
Озверели потребители има немалко сред поддръжниците на спароток, но вероятно анонимния не ги е забелязъл?!
В случая уточнението ми е ирелевантно към постинга на virtu, но нека бъдем точни - диваци при Спароток също се намират и не един!
Той е трън в очите на тези, на които им е платено да са историци и затова в блога му винаги ще има озверели противници.
...
Озверели потребители има немалко сред поддръжниците на спароток, но вероятно анонимния не ги е забелязъл?!
В случая уточнението ми е ирелевантно към постинга на virtu, но нека бъдем точни - диваци при Спароток също се намират и не един!
:))
цитирайНе мога да бъда против него, защото напълно подкрепям тезата му, а и той си знае. Тракийка съм. Това е положението!!! }}}
Спартак е тракиец от племето меди, населявало средното поречие на река Стримон (Струма). Нещо против???
цитирайСпартак е тракиец от племето меди, населявало средното поречие на река Стримон (Струма). Нещо против???
Тук някои имаха съмнения !
цитирайВажното е кой казва истината, а защо и кой не иска това да е така, е мисъл безполезна.
цитирайМного хубава снимка !
Хубав ден Вирту
цитирайХубав ден Вирту
Познах те прекрасна :)))))))
А Павката, той знае как да се бори, има и толкова много приятели, между които и моя милост, които се обогатяват от неговите знания и изследвания.
цитирайА Павката, той знае как да се бори, има и толкова много приятели, между които и моя милост, които се обогатяват от неговите знания и изследвания.
Много точно казано:
АЗ, БЪЛГАРИНЪТ, ЕМИЛ БОЯНОВ ЦВЕТКОВ РОДЕН ОТ МАЙКА И БАЩА
БЪЛГАРИ, БАЩА НА ДВЕ БЪЛГАРКИ И ЕДИН БЪЛГАРИН, ИЗПЪЛНЕН С
ДОСТОЙНСТВО И ГОРДОСТ, КАЗВАМ СЪЩОТО :
НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ, КОИТО СЕ ЯВЯВАТ ПРЕКИ НАСЛЕДНИЦИ НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА НА ТРАКИТЕ. ВСИЧКИ ПРЕКИ И КОСВЕНИ БЕЛЕЗИ СОЧАТ КЪМ ТОВА.
цитирайАЗ, БЪЛГАРИНЪТ, ЕМИЛ БОЯНОВ ЦВЕТКОВ РОДЕН ОТ МАЙКА И БАЩА
БЪЛГАРИ, БАЩА НА ДВЕ БЪЛГАРКИ И ЕДИН БЪЛГАРИН, ИЗПЪЛНЕН С
ДОСТОЙНСТВО И ГОРДОСТ, КАЗВАМ СЪЩОТО :
НИЕ СМЕ БЪЛГАРИ, КОИТО СЕ ЯВЯВАТ ПРЕКИ НАСЛЕДНИЦИ НА ЦИВИЛИЗАЦИЯТА НА ТРАКИТЕ. ВСИЧКИ ПРЕКИ И КОСВЕНИ БЕЛЕЗИ СОЧАТ КЪМ ТОВА.
lisa19 написа:
Важното е кой казва истината, а защо и кой не иска това да е така, е мисъл безполезна.
bulgarinut57 написа:
"ВАЖНОТО Е КОЙ КАЗВА ИСТИНАТА,
А ЗАЩО И КОЙ НЕ ИСКА ТОВА ДА Е ТАКА,
Е МИСЪЛ БЕЗПОЛЕЗНА."
Асолютно точно! Защо и кой е ясно на всички мислещи БЪЛГАРИ !
А ЗАЩО И КОЙ НЕ ИСКА ТОВА ДА Е ТАКА,
Е МИСЪЛ БЕЗПОЛЕЗНА."
Асолютно точно! Защо и кой е ясно на всички мислещи БЪЛГАРИ !
alexs написа:
Много хубава снимка !
Хубав ден Вирту
Хубав ден Вирту
54.
virtu -
Певец , благодаря , неудобно ми е ! Темата на постинга беше друга , но ме предизвикаха с недоверието си ! Усмихнат ден !
31.08.2011 09:47
31.08.2011 09:47
pevetsa написа:
Познах те прекрасна :)))))))
А Павката, той знае как да се бори, има и толкова много приятели, между които и моя милост, които се обогатяват от неговите знания и изследвания.
А Павката, той знае как да се бори, има и толкова много приятели, между които и моя милост, които се обогатяват от неговите знания и изследвания.
Павката продължава и ПЪТЯТ МУ Е ПРАВ !
Присъединявам се към всички, които подкрепят, Virtu!
Поздрави!
цитирайПоздрави!
ckarlet написа:
Присъединявам се към всички, които подкрепят, Virtu!
Поздрави!
Поздрави!
Поздравления VIRTU за личната ти снимка, изглебждаш спортно и весело ;)
И следващото е вярно:
59. mihala:
Не всичко, което смятаме за истина е такава, както казват, морето ни е до колене, докато не навлезем в дълбокото. Поздрав.
цитирайИ следващото е вярно:
59. mihala:
Не всичко, което смятаме за истина е такава, както казват, морето ни е до колене, докато не навлезем в дълбокото. Поздрав.
mihala написа:
Не всичко, което смятаме за истина е такава, както казват, морето ни е до колене, докато не навлезем в дълбокото. Поздрав.
59.
virtu -
Благодаря ! Аз съм си щастлива , докато не ме разядосат някои , ама даже и тогава не им се сърдя !
31.08.2011 13:13
31.08.2011 13:13
60. germantiger - ...
13:00
Поздравления VIRTU за личната ти снимка, изглебждаш спортно и весело ;)
цитирай13:00
Поздравления VIRTU за личната ти снимка, изглебждаш спортно и весело ;)
има много. Всички те са засвидетелствани след (понякога доста след) VI-VІІ в. Което е съвсем естествено. Например крепостите Каменица и Глареница в Пелопонес, за които споменава Георги Сфранцес в спомените си.
Има и топоними с гръцки (понякога дори и с латински) корен, но със славянско окончание. Да речем, Кастрица. В най-добрия случай пак са засвидетелствани не по-рано от VI-VII в., а обикновено са чак от XI в. нататък.
Разбира се, славянските топоними нямат "тракийски характер", просто защото говорите на славянските племена са самостоятелна група, отделна от тази на говорите на трако-илирийските племена. Най-старият пласт топоними в Гърция, който може и да се родее донякъде с езика на траките, няма нищо общо със славянската езикова група. Ето няколко примера: Орхомен(ос), Тиринт (Тюринс или Тюринтос), Микена (Мюкене или Мюкенай).
Да перифразирам поговорката: нерде Микена - нерде Глареница ;)
цитирайИма и топоними с гръцки (понякога дори и с латински) корен, но със славянско окончание. Да речем, Кастрица. В най-добрия случай пак са засвидетелствани не по-рано от VI-VII в., а обикновено са чак от XI в. нататък.
Разбира се, славянските топоними нямат "тракийски характер", просто защото говорите на славянските племена са самостоятелна група, отделна от тази на говорите на трако-илирийските племена. Най-старият пласт топоними в Гърция, който може и да се родее донякъде с езика на траките, няма нищо общо със славянската езикова група. Ето няколко примера: Орхомен(ос), Тиринт (Тюринс или Тюринтос), Микена (Мюкене или Мюкенай).
Да перифразирам поговорката: нерде Микена - нерде Глареница ;)
Влизам, чета...надявам се на доказателства в подкрепа на спароточето. Нъцки! Circular reasoning. И молбата да бъде продължена полюцията в блогосферата и извън нея. Барем по гьобелсовски лъжата да бъде повторена 100 пъти, че да стане истина.
цитирайбях написала в коментари на Спароток за Българската топонимия в Гърция .
Прочети проф . Иван Гълъбов. Старобългарски език с увод в славянското езикознание.
Сега не ми се преписва наново от книгата . Нали можеш да четеш на Български ! Успех !
цитирайПрочети проф . Иван Гълъбов. Старобългарски език с увод в славянското езикознание.
Сега не ми се преписва наново от книгата . Нали можеш да четеш на Български ! Успех !
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.