Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2011 12:00 - Бойко , докажи ,че си Българин!
Автор: virtu Категория: Хоби   
Прочетен: 1267 Коментари: 29 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Като граждани на тази планета ние трябва да я спасим от посегателствата на световните компании . Не трябва да позволим алчността да унищожи нашия общ дом . Навсякъде по света стават катастрофи , които нарушават екологичното равновесие ,водят до измиране на животни , разболяване на хора , замърсяване на почвата и водата . Тук са изброени няколко от световните разливи , чиито резултати са от световно значение.

Ние имаме една България с площ 111 хил.кв.км и

378км Черноморски бряг . Нашата житница – Добруджа е на 23 хил.кв.км.

Ако започне добив на шистов газ , ще станат земетресения , земята ще се превърне в пустиня .

Ще вземат и хляба на българина .

Бойко , нима ще допуснеш това да се случи?

Призовавам към размисъл тези , които подписват гибелта на България .

Докажете , че сте българи. Спрете безумното хищническо експлоатиране на земята. Ние сме я взели назаем от децата си и трябва да им я върнем чиста , както чиста ни я завещаха дедите .

Преди 50 години България беше райска градина .

Ние я превръщаме в пустиня.

Нека никога повече не допускаме унищожаване на природата !

Мир всем!

Петролен ад на райски плажове в Нова Зеландия

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4196411

Петролният разлив - на прага на Адриатическо море

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2803991

Петролна катастрофа в Мексиканския залив

23.04.2010 11:27

http://www.vesti.bg/image.php?path=L25pZGF0YS9hcHBzL3Zlc3RpLmJnL3d3dy9tdWx0aW1lZGlhL3Bob3Rvcy9uZXRpbmZvL0FOVE9OSVEvbG91aXMxLmpwZw==&w=375&h=249

 

11 души се водят за изчезнали, а крехката екосистема на щата Луизиана е под огромен риск заради огромно количество петрол, който се разлива от сонда в Мексиканския залив, потънала след експлозия.

Надеждата работниците да са оцелели е малка, но засега издирването продължава.
 

От "Трансоушън" - фирмата собственик на платформата, смятат, че те най-вероятно са били твърде близо до експлозията и не са имали време да избягат със спасителни лодки.
 

17 техни колеги са били евакуирани към болници или изписани за домашно лечение с различна степен на изгаряния, натравяне с дим и счупени кости. Останалите 100 са били откарани с лодка до брега.
 

Сондата се подпали още вторник вечерта и горя 36 часа преди да се сгромоляса във водата въпреки опитите пожарът да бъде потушен.

Според американската брегова охрана след потъването на кулата в океана може да се изливат близо 8000 барела петрол на ден.
 


Точният размер на възможното нефтено петно все още се изчислява, но според екипите снощи то е било около 1,5 на 8 км, като вероятно продължава да расте.
 

Най-лошият сценарий е ако разливът достигне брега на Луизиана, тъй като платформата се намира само на 84 км югоизточно от устието на река Мисисипи. Според експертите при добро време разливът би могъл да бъде овладян по-лесно.

Всякакво разливане на нефт ще бъде на значителна дистанция от брега, но проблемът е как ще го опазим далеч от мочурищата, обяснява Луан Уайт, професор по токсикология в университета в Тулейн.
 

Навлизането на нефт в екосистемата ще заплаши дивите птици, стридите и скаридите. Регионът вече бе подложен на напрежение от ураганите и ерозията на бреговете.

Защитниците на околната среда напомнят, че инициативата на Деня на Земята е започнала преди 40 години точно заради петролния разлив в Санта Барбара през 1969 г.
 

Американският президент Барак Обама заяви, че инцидентът е приоритет номер едно в момента и администрацията му предоставя цялата необходима помощ за издирване на работниците и ограничаване на екологичната катастрофа.
 

От "Трансоушън" твърдят, че не е имало никакви признаци за технически проблеми преди експлозията и работниците са вършели рутинните си задължения.

Рисковете за професията са намалели през последните години, но тя остава опасна като цяло. От 2001 г. е имало 858 пожара и експлозии в Мексиканския залив.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2930791

Катастрофата в Мексиканския залив можела да се повтори

06.01.2011 07:16

Поредица от рисковани решения, целящи спестяване на време и пари, са причинили безпрецедентния петролен разлив в Мексиканския залив и това може да се случи отново, ако не се направят значителни реформи.

Това е окончателното заключение на комисия, назначена от американския президент Барак Обама, за да разследва обстоятелствата около най-голямата екокатастрофа в САЩ, предаде Асошиейтед прес.

В откъс от доклада, който се състои от 48 страници, комисията обяснява, че основната причина за най-големия петролен разлив в историята на САЩ е лошото управление на компаниите, които сондират за нефт в Мексиканския залив.

Ръководствата им вземали решения, без да отчитат рисковете, отбелязва комисията.

"Бритиш петролиъм", "Халибъртън" и "Трансоушън" поотделно са вземали решения, които увеличили значително риска от взрив, като този, който потопи петролната платформа "Дийпуотър хорайзън" и доведе до изливането на огромно количество суров нефт в залива.

Ако компаниите бяха взели под внимание рисковете, катастрофата можеше да бъде предотвратена, категорични са членовете на комисията. 

 http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3521111

 

Разлив на гориво изпомпват край Бургас

22.11.2009

Екипи на "Гражданска защита" и аварийни екипи на "Лукойл" работят по отстраняването на последици от разлив на дизелово гориво в Мандренското езеро край Бургас, съобщиха от "Гражданска защита".

По информация на агенция "Фокус"разливът е причинен от опит за кражба.

Районното управление на МВР в Бургас е установило, че рано тази сутрин във вилна зона, разположена близо до "Меден Рудник", е направен опит за монтиране на незаконен кран към петролопровода за дизелово гориво.

След разкопаване на земята е направен отвор в основната тръба на петролопровода, от който  дизеловото гориво е изтекло към близкото дере, а оттам се е вляло в Мандренското езеро и е образувало петно с размер 10 на 100 м.

Според експертите аварийните екипи са действали бързо и професионално, което е елиминирало риска от разпространяване на замърсяването.

От Областната дирекция на МВР в Бургас съобщиха, че няма опасност за флората и фауната, намираща се в близост.

Утре ще бъдат взети проби от почвата и замързения участък в близост до Мандренското езеро.

http://www.vesti.bg/image.php?path=L25pZGF0YS9hcHBzL3Zlc3RpLmJnL3d3dy9tdWx0aW1lZGlhL3Bob3Rvcy9uZXRpbmZvL1BFVFlBL3Jhemxpd25vdjIyLmpwZw==&w=375&h=249

 

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=2588191

40-километров петролен разлив по река Йелоустоун

03.07.2011 22:24

Скъсване на петролопровод на една от най-големите петролни компании в света – "Ексън Мобил" (ExxonMobil.com), станало вчера, е причинило 40-километров разлив по река Йелоустоун, предадоха АП и ИТАР-ТАСС.

Новината беше потвърдена от Брайън Швайцър, губернатор на северозападния щат Монтана, където е станала аварията.

"Отговарящите за сигурността на петролопровода, са длъжни да ликвидират последиците от разлива", подчерта Швайцър.

Заради аварията на тръбопровода, който минава по дъното на реката, са били евакуирани жителите на селищата, разположени по руслото на Йелоустоун.

Говорителката на "Ексън Мобил", Пам Малек, заяви, че в реката са се излели близо 1000 барела петрол преди компанията да спре подаването на суровината.

Експерти на "Ексън Мобил" вече са изпратени на мястото на аварията, за да се включат в отстраняването на последиците.

Йелоустоун е десният приток на Мисури и минава по територията на Йелоусктонския национален парк, който е част от световното наследство на ЮНЕСКО. 

Аварията се случва малко повече от година след огромния петролен разлив в Мексиканския залив, причинен от експлозия на нефтена платформа на компанията "Бритиш петролиъм". Разливът беше обявен за една от най-големите екокатастрофи в САЩ.

 

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=3934031

Нигерия: Огромна екокатастрофа заради разлив на нефт

05.08.2011 07:31

Разливането на нефт при добива на суровината в Нигерия - най-големия производител на петрол в Африка - е довела до екологична катастрофа, за която е необходимо да се предприеме най-скъпата операция за почистване в историята, обяви Програмата на ООН по околната среда, цитирана от ИТАР-ТАСС.

Възстановяването на околната среда в района на делтата на река Нигер може да се превърне в най-голямата и продължителна операция от този род в историята, в противен случай там ще бъде невъзможно да се очистят сладководните източници и почвата, се посочва в разпространения документ.

Той бе изготвен след двугодишно безпрецедентно по размаха си проучване.

Експерти на ООН са изследвали над 200 участъка от делтата на река Нигер, в южната част на Нигерия - 122 км нефтопроводи и над 23 хил. случая на пострадали.

В района работят няколко международни петролни компании.

Екологичната катастрофа застрашава с изчезване една от етническите групи в района, която се препитава единствено с риболов и земеделие.

През 2008 и 2009 г. британско-холандският петролен гигант "Шел" пое отговорност за два случая на разливане на големи количества петрол в делтата на река Нигер и се ангажира да финансира почистването на засегнатите райони, предаде Франс прес.

Компанията настоява, че повечето от изтичанията на петрол са предизвикани от саботажи, кражба и нелегално производство на горива.

Вестник "Гардиън" писа, че щетите, причинени от изтичане на петрол от инсталации на "Шел" се изчисляват на стотици милиони долари. 

http://www.vesti.bg/image.php?path=L25pZGF0YS9hcHBzL3Zlc3RpLmJnL3d3dy9tdWx0aW1lZGlhL3Bob3Rvcy9uZXRpbmZvL0pPUk8vNDQzYWQ3MzNhYTc4N2Q2NTczMTI3YmQwOTMxMGQ3Y2QuanBn&w=375&h=249

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4012971

"Шел" се бори с разлив близо до Шотландия

13.08.2011 09:58

Изтичането на петрол, открито тази седмица на тръбопровод на британско-холандската петролна компания "Шел" (Shell.com) в Северно море край шотландския бряг вече е под контрол.

Петролното петно ибаче се простира на 31 км дължина и 4,3 км широчина, съобщи петролният гигант, цитиран от АФП.

"Шел" не уточни количеството на изтеклия петрол, но очаква петното да се разпръсне от вълните и да не достигне до крайбрежието.

Изтичането беше открито на петролопровод, свързващ производствена платформа с кладенец в Северно море на около 180 км източно от Абърдийн, на шотландското крайбрежие. 

Открихме изтичане от тръбопровод между кладенец и добивна платформа, каза говорителят на компанията Вим ван де Вил.

От компанията уточняват, че течът е станал при сондиране на морското дъно на петролната платформа "Ганет Алфа".

За откриване на източника е използвана дистанционно управляема подводница, а после кладенецът е бил затворен, за да се премахне налягането в тръбопровода, обясни говорителят.

В операцията участва специално оборудван за почистване на петролни разливи кораб и един самолет.

"Подводният кладенец в сряда е бил затворен и петролопроводът на дъното на океана е бил изолиран и обезопасен. Изтичането на петрол значително е намаляло", уверява "Шел".

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4035231

 

Разлив на мазут в района на Варненската корабостроителница

24.06.2008 10:51

Разлив, най-вероятно на мазут, е бил допуснат в района на Варненската корабостроителница днес при зареждането на кораба "Адалберт Антонов". Инцидентът е станал около 3,30 ч. сутринта.

Това съобщи изпълнителният директор на ИА "Морска администрация" капитан Николай Апостолов.

Поставени са били бонови заграждения, за да бъде ограничено движението на петното, уточни началникът на службата "Поддържане чистотата на морските води" Антон Манолов.

Петното се е разкъсало и части от него са достигнали района на стария канал между морето и Варненското езеро.

С почистването на разлива са ангажирани всички служители и цялата техника на службата, увери Манолов. Два кораба събират разлива, като те ще станат четири. Очаква се до края на деня петното да бъде премахнато.

Специалистите от "Морска администрация" извършват разследване, за да установят причинителя на инцидента.

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=1211553

 








Гласувай:
36
0



1. yotovava - Трябва да бъдем единни,
06.11.2011 13:23
за да успеем, което малко ме съмнява.

Валя
цитирай
2. tsvetanandreev - ПО-ДОБРЕ ГО ПОПИТАЙ
06.11.2011 14:04
БОЙКО,ЗАЩО СИ ТАКЪВ "БЕС" СЪРДЕЧЕН

И БЕЗМОЗЪЧЕН КОМУНИСТ!
цитирай
3. ckarlet - Истински вярвам и се надявам ще п...
06.11.2011 14:15
Истински вярвам и се надявам ще последва промяна към по-добро в България...
Хубава неделя, Virtu!
цитирай
4. lidislidis - ;) Харесах статията и апелът към Б.Б!
06.11.2011 14:56
Както и коментарите. Но мисля, че не е по силите му.'' Една птица пролет не прави, дори и Батман да е...- "ятото" го няма още.
цитирай
5. zaw12929 - Често се говори, че производите...
06.11.2011 15:29
Често се говори, че производителността на труда у нас е на най ниско ниво. Веднага се прави асоциацията и се упрекват българските работници- че били най мързеливи и затова сме опашкари по производство на продукция за единица време, сравнени с тези от ЕС.
Производителността се залага при създаване на технологиите на производство , на машините, на които се работи. У нас много производства в български фирми започнаха на базата на закупено наше оборудване на приватизирани предприятия. Други закупиха оборудване от Запада- купиха им старите пребоядисани линии, защото те обновиха заводите си с нови поколения или принципно нови машини. При такива обстоятелства- ползвайки машини последна употреба няма как да имаме равна или около производителността на Запада, което си струва да бъде оценено, но от кого, като България разполага с ограничен брой експерти- колкото да задоволява нуждите на Патентното ни ведомство. Налага се изводът, че докато продължаваме с феодалните порядки в областта на интелектуялната собственост- не може да прилагаме патентите на патентно абсолютно неуки хора, няма как да напредваме, а точно тук се крие разковничето, " нещото" което единствено може да ни изведе напред, от кризата, да заемем сигурни позиции на новости в светобното производство- на световния пазар
цитирай
6. анонимен - wlyLhi normal
06.11.2011 16:07
ckarlet написа:
Истински вярвам и се надявам ще последва промяна към по-добро в България...
Хубава неделя, Virtu!


Промяна към по-добро в България-да, но въпросът е -кога.
цитирай
7. virtu - Валя , трябва . Няма време ! А звездите са с нас !:))
06.11.2011 17:09
yotovava написа:
за да успеем, което малко ме съмнява.

Валя

цитирай
8. virtu - Цветане , Бойко ще послуша народа си ! Глас Народен , Глас Божии ! Повярвай ми !
06.11.2011 17:11
tsvetanandreev написа:
БОЙКО,ЗАЩО СИ ТАКЪВ "БЕС" СЪРДЕЧЕН

И БЕЗМОЗЪЧЕН КОМУНИСТ!

цитирай
9. virtu - Скарлет , значи станахме две. И аз вярвам !
06.11.2011 17:12
ckarlet написа:
Истински вярвам и се надявам ще последва промяна към по-добро в България...
Хубава неделя, Virtu!

цитирай
10. virtu - Лидис , Бойко няма да е сам. Целият народ ще застане зад Министър председателя си .
06.11.2011 17:13
lidislidis написа:
Както и коментарите. Но мисля, че не е по силите му.'' Една птица пролет не прави, дори и Батман да е...- "ятото" го няма още.

цитирай
11. pegas08 - Давай Вирту, с Блог Бе Ге.
06.11.2011 17:20
Да направим ний меле.

Корпорации да затрием,
С вечна слава да се...
скрием...
или
покрием?
Я някой да подскаже, моля!
Мерси!
цитирай
12. virtu - Зоо , българите могат това , което другите народи не ГО могат .
06.11.2011 17:24
В това съм се убедила , когато англичани са се възхищавали от наши специалисти , защото ТЕ не могат ТАКА.
Всеки българин е една Вселена !
Остава да насочим общите си усилия в една посока .
С Бога напред !
цитирай
13. virtu - Поздрав ! Тук и Сега !
06.11.2011 17:25
анонимен написа:
ckarlet написа:
Истински вярвам и се надявам ще последва промяна към по-добро в България...
Хубава неделя, Virtu!


Промяна към по-добро в България-да, но въпросът е -кога.

цитирай
14. virtu - Пегасе , чакам подкрепа от теб , хвъркатко !
06.11.2011 17:26
pegas08 написа:
Да направим ний меле.

Корпорации да затрием,
С вечна слава да се...
скрием...
или
покрием?
Я някой да подскаже, моля!
Мерси!

цитирай
15. monaliza121 - Съгласна съм с Лидис! Батман е само в приказките.:))
06.11.2011 18:56
lidislidis написа:
Както и коментарите. Но мисля, че не е по силите му.'' Една птица пролет не прави, дори и Батман да е...- "ятото" го няма още.

цитирай
16. анонимен - BUSH
06.11.2011 19:43
Бойко никога няма да спре дупченето на Добруджа.Както и планираното строителство на хранилище за ядрени отпадъци от Европа и САЩ.Той затова е на власт за да осъществи тези проекти на "съюзниците".Няма кой да го спре,защото и така наречената опозиция служи на същия господар.Затова и не се противопоставят на Бойко,защото знаят,че ако го направят,ще трябва да се озъбят на Запада.Досега българи-юнаци не са го правили след Бай Тошо.Така че надежда всяка оставете.България си отива!...
цитирай
17. анонимен - От Живко - слушай лельо virtu
06.11.2011 21:01
Днес няма по-българин от Бойко Борисов. Най-много го уважавам за това, че не слуша хора с късо съединение в мозъка. В райската градина България, която ти споменаваш софиянци не можеха да дишат от комните на Кремиковци, врачани от миризмите на химкомбината, ТЕЦове, оловно-цинкови заводи и т.н. Главното ти обвинение срещу Борисов е шистовия газ. Какво общо има това с разливането на нефт ? Вместо да цитираш 10 излишни страници с бедствия или да си играеш на Баба Ванга - предричайки земетресения, опиши поне един случай на бедствие, предизвикано от добив на шистов газ.
цитирай
18. zaw12929 - национален план за помирение и с...
07.11.2011 05:15
национален план за помирение и спасение

Присъединявате ли се към план, оглавяван от Бойко Борисов? Има власт и харизма да го направи.

Няма време за губене. Трябва всички да се обединим и да изпълняваме програмите на управляващите. С тях са медиите у тях са финансите

Други мислят, той да се оглави от президента, а вие може да си дадете мнението тук
http://bg.pointdebate.net/debate/
цитирай
19. анонимен - Подсмрък!
07.11.2011 05:47
Разплаках се :(((
цитирай
20. misbis - сигурни ли сте
07.11.2011 08:07
че Борисов Е българин?
цитирай
21. penchoan - Очевидно правителството или по...
07.11.2011 08:41
Очевидно правителството или по-точно Борисов е взел решение за добив на шистов газ под натиска на американския посланик Уорлик. Преди изборите Плевнелиев отказа да отговори на въпроса дали би подкрепил добив на шистов газ у нас. А Борисов се изцепи, че ако продъжават да го ядосват, ще подпише на инат. Следователно само с всенародни протести може да се попречи това катастрофално решение.
цитирай
22. анонимен - BUSH
07.11.2011 09:04
penchoan написа:
Очевидно правителството или по-точно Борисов е взел решение за добив на шистов газ под натиска на американския посланик Уорлик. Преди изборите Плевнелиев отказа да отговори на въпроса дали би подкрепил добив на шистов газ у нас. А Борисов се изцепи, че ако продъжават да го ядосват, ще подпише на инат. Следователно само с всенародни протести може да се попречи това катастрофално решение.

Точно така! Безсмислено е да се моли Боко да спре шистовия газ,а трябва да му се попречи да го осъществи!... Дори и СДС не са били толкова продажни към България,колкото е Боко сега! Който вярва на демагогията на Боко е наивен!
цитирай
23. sande - Трябва да се обединим, но не чрез омраза и непримиримост, а с любов ...
07.11.2011 09:06
... а с любов, със силата на убеждението, със съпричастнвост и солидарност.

Никой не е безнадежден, докато не го убедим. Затова трябва да се пише и говори.

Поздрави!
цитирай
24. virtu - Благодаря за коментарите !
07.11.2011 20:07
За Живко , които не може да брои . Преди 50 години нямаше отровнодишащи комини . Сега те са спряни. Значи НЕ бива да се строят повече опасни производства. Има пречиствателни станции и чисти производства .
Второто , което НЕ трябва да се допусне е Бургас-Александруполис. Третото- АЕЦ Белене.
цитирай
25. hatanasov - Темата е спорна.
07.11.2011 22:50
Защо изведнъж се вдига шум точно за шистовия газ? А за други подобни находища се мълчи? В същото време силно развити страни от ЕС, в които екологията е №1 добиват шистов газ. Спекулира се и с т. н. житница на България. А добивите тук са направо смешни в сравнение с житницата на света/САЩ и Канада/. Мълчи се и за АЕЦ Белене? От кое ще има повече полза за страната - шистовия газ или житото и къде ще има повече работни места? И ако се добива газ, кое ще надделее ползата или вредата? И какво и колко ще загубим, ако имаме находища, а внасяме отвън, главно от бившите съветски републики?
цитирай
26. анонимен - От Живко
08.11.2011 15:42
Мислех, че цифрата 50 е приблизителна. Извинявай, ще бъда точен. През 1961 година в София целият Южен парк беше зает от тухларни фабрики. В центъра на София имаше вагоно-строителен завод , трамваен завод, стъклена фабрика, бакърен завод, няколко чугуно-леарни, захарен завод, завод за олио, завод за бронзови отливки и т.н. димящ комин до комин. Второ- американския посланник не е насилвал Борисов, а го е съветвал. В САЩ добива на шистов газ е огромна индустрия. И трето - защо не се фокусираш на темата която ти самата започваш? Сега си забила по нефтопроводи и АЕЦове. Май искаш нещо да си приказваш, ама не знаеш какво.
цитирай
27. penchoan - Защо изведнъж се вдига шум точно за ...
08.11.2011 20:26
hatanasov написа:
Защо изведнъж се вдига шум точно за шистовия газ? А за други подобни находища се мълчи? В същото време силно развити страни от ЕС, в които екологията е №1 добиват шистов газ. Спекулира се и с т. н. житница на България. А добивите тук са направо смешни в сравнение с житницата на света/САЩ и Канада/. Мълчи се и за АЕЦ Белене? От кое ще има повече полза за страната - шистовия газ или житото и къде ще има повече работни места? И ако се добива газ, кое ще надделее ползата или вредата? И какво и колко ще загубим, ако имаме находища, а внасяме отвън, главно от бившите съветски републики?


Няма нищо спорно. Шистовият газ е заплаха за националната ни сигурност. Той не носи работни места, а дори и да е така, целта не оправдава средствата. Ние нямаме нужда от този газ, но рискуваме да нищожим природата си и изхранването на населението. След няколко години никой няма да използува газ и петролни продукти, но ако почвата и водите са отровени, това ще е за столетия.
цитирай
28. анонимен - Защо изведнъж се вдига шум точно за ...
09.11.2011 09:40
penchoan написа:
hatanasov написа:
Защо изведнъж се вдига шум точно за шистовия газ? А за други подобни находища се мълчи? В същото време силно развити страни от ЕС, в които екологията е №1 добиват шистов газ. Спекулира се и с т. н. житница на България. А добивите тук са направо смешни в сравнение с житницата на света/САЩ и Канада/. Мълчи се и за АЕЦ Белене? От кое ще има повече полза за страната - шистовия газ или житото и къде ще има повече работни места? И ако се добива газ, кое ще надделее ползата или вредата? И какво и колко ще загубим, ако имаме находища, а внасяме отвън, главно от бившите съветски републики?


Няма нищо спорно. Шистовият газ е заплаха за националната ни сигурност. Той не носи работни места, а дори и да е така, целта не оправдава средствата. Ние нямаме нужда от този газ, но рискуваме да нищожим природата си и изхранването на населението. След няколко години никой няма да използува газ и петролни продукти, но ако почвата и водите са отровени, това ще е за столетия.


Точно така! А за работните места! Спомнете си колко сърдечни трепети изхабиха селяните около американските военни бази,надявайки се,че доларите ще потекът към къщите им.Колко от тях имат работа сега?Точно същото ще стане и със шистовия газ.Житницата на България е хранила години на ред половината армия на Хитлер.България може да храни 30% от Европа.Защо западните не инвестират в земеделие?Земята е завинаги,а шистовия газ ще е само бърз икономически пакет за някоя корпорация.Хатанасов да си предложи собствената земя на американците.Българската е на всички!
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Здравей :)
10.11.2011 00:58
Съгласна съм с идеята, не съм съгласна с някои твърдения. Аз обичам да се осланям на факти, а фактите казват, че преди 50 години България е била средно 3.5 пъти по-замърсена от сега. Затворените производства, нали се сещаш! След ликвидирането на тежката химия и смяната на горивото в ТЕЦ природата се е посъвзела.

Но не виждам смисъл сега, след като природата се е възстановила, да я замърсяваме отново. По тази причина също смятам, че добив на шистов газ и осиране на Бургаския залив с петролопровод не трябва да се допускат. И като теб съм убедена, че не трябва да си траем. За съжаление племето българско гони само личния си интерес и смята, че еколог е мръсна дума. Ще ни дойде акълът, но дали няма да е късно?!?
цитирай
Вашето мнение
Моля, въведете правилния отговор на въпроса, за да изпратите Вашия коментар!

Коя година е създадена българската държава?


Заглавие:

Коментар:
оставащи символа
Търсене

За този блог
Автор: virtu
Категория: Музика
Прочетен: 85517
Постинги: 77
Коментари: 1045
Гласове: 5247
Архив
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031